WAFLE Z MASĄ CZEKOLADOWĄ

Pewnego dnia córka wróciła od koleżanki i poprosiła, abym zrobiła takie pyszne ciasteczko z wafelków. Zastanawiałam się, jakie to ciasto. Prosiłam ją o więcej szczegółów, albo telefon do koleżanki z prośbą o przepis.
Niestety nic nie pomogło. Miałam zrobić ciasteczko z wafelków z brązową masą.
Postanowiłam zrobić wafle z masą czekoladową, które robiła moja mama.
To był strzał w dziesiątkę!



SKŁADNIKI :

2 paczki wali tortowych - 8 sztuk
0,5 szklanki mleka
1 margaryna
1,5 szklanki cukru
4 łyżki kakao
2 szklanki mleka w proszku - 240 g
cukier waniliowy

Mleko z cukrem i masłem ogrzewa - nie gotuję  - do momentu, gdy będzie stanowić jednolitą masę. Wówczas dodaję kakao, mleko w proszku i cukier waniliowy.
Wszystko szybko miksuję.

Wafle smaruję masą czekoladową.
Masy czekoladowej wystarczy na 6 warstw.
Przełożone wafle okrywam papierem, przyciskam ciężkim przedmiotem i odstawiam do zastygnięcia.

SMACZNEGO !!!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

BISZKOPT Z BITĄ ŚMIETANĄ, KAJMAKIEM I PRAŻONYM SŁONECZNIKIEM

SANDACZ W GALARECIE

TORT Z MASĄ KARPATKOWĄ