TATAR Z SARNY

Kiedy pierwszy raz zobaczyłam tę potrawę bardzo spodobała mi się,  ale kiedy usłyszałam, że to tatar, nie chciałam nawet spróbować.  Dopiero mąż przekonał mnie. Nie żałuję. To jedno z moich ulubionych dań!
    
SKŁADNIKI :

300 g polędwicy lub szynki z sarny
4 żółtka
sól, pieprz, przyprawa do zup lub sos sojowy ciemny do smaku
100 ml przegotowanej, ostudzonej wody
1 cebula
6 ogórków kiszonych lub konserwowych

Sarninę oczyszczam z żył i błon. Ostrym nożem zeskrobuję mięso, można też drobniutko pokroić.
Sarnina jest bardzo delikatnym mięsem i mielenie nie jest wskazane, aczkolwiek nie psuje smaku potrawy.

Dodaję żółtka, wodę i przyprawiam według gustu.
Cebulkę siekam,  ogórki kroję w kostkę.

Masę mięsną układam na półmisku, obsypuję cebulą i ogórkami.

SMACZNEGO !!!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

BISZKOPT Z BITĄ ŚMIETANĄ, KAJMAKIEM I PRAŻONYM SŁONECZNIKIEM

SANDACZ W GALARECIE

TORT Z MASĄ KARPATKOWĄ